Tänään on 05 Syys 2010, 17:24

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kiitos ihanasta keikasta Oulussa!
ViestiLähetetty: 04 Elo 2008, 11:00 
Poissa

Minulle koko Qstock -festariviikonlopun odotetuin keikka oli lauantaina kello 17. Eturivissä siellä jo hyvissä ajoin odoteltiin ja keikka oli eittämättä paras.

Olen nähnyt bändinne livenä kerran aiemmin vuoden 2006 Qstockissa, mutta nyt voin sanoa nauttineeni keikastanne aivan täysillä. Setti oli tosi hyvä, etenkin Vierailla kallioilla ja Katu päättyy aurinkoon olivat biisejä, joita en ollut itsekään pitkään aikaan kuunnellut ja yllätyin positiivisesti. Ihana ja unohtumaton oli myös Tahdon uudet silmät, duetto oli tosi hieno.

Uudet kappaleet, Näin minä vihellän matkallani ja Se sitä, se tätä olivat kerrassaan oivia! Uutta levyä odotellessa...

Ainoa asia johon olin hienoisen pettynyt, olivat Minne katosi päivät ja 100km Ouluun -biisien uudet sovitukset. Bändi kuitenkin kehittyy musikaalisesti ja nuokin kappaleet noudattivat sitten muiden biisien tyyliä.

Paras osio oli kuitenkin encore; Lopulta olemme kuitenkin yksin veti aivan sanattomaksi, ja Valmis oli mainio lopetuskappale.

Ilma oli täydellinen, meininki aivan mahtava, porukka täysillä mukana. Antti veti rummuissa kyllä tunteella, ja Joelin banjon ja kitaroiden saundi olivat upeat. Rakastan Terhin lauluääntä ja tulkintatapaa, iso plussa myös Pauliinalle joka tukee kappaleita; stemmat ja harmoniat olivat kohdallaan.

Ihana kun vähän pohjoisemmassakin asuvat fanit voivat nauttia mainiosta live-esiintymisestänne! Mukavaa syksyä ja loppuvuotta kaikille bändin muusikoille, jatkakaa samaa rataa! :)

Profiili  

Viestin otsikko: kiitoksia täältäkin
ViestiLähetetty: 05 Elo 2008, 16:24 
Poissa

Komppaan edellistä. Kiitos, kiitos, kiitos Qstokin keikasta.
Tahdon uudet silmät veti sanattomaksi.

Kirsikka 6v. taas kiittää lämpimästi Laila-levyn mukana tullutta dokumenttia - oli katkera pala kun ei päässyt suosikkiyhtyeensä keikalle - vielä. Vaikka osaa kaikki sanatkin ulkoa... dokkari lohdutti. Ihmeellinen on taiteen maailma.... "Noinko ne vaan keksii kaikki laulut, ihan ite? Eikö ne kysy keltään mitään lupaa?..."
:shock:

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Kiitos ihanasta keikasta Oulussa!
ViestiLähetetty: 11 Kesä 2010, 09:32 
Poissa
Käyttäjän avatar

Minäkin tahdon kiittää tästä aivan ihanasta keikasta! Näin suosikkiyhtyeeni ensimmäistä kertaa tällöin livenä ja jotenkin siistiä tänä vuonna uudestaan samassa paikassa. Vieläkö soitan banjoa? alkaessa soida aloin melkein itkeä ilosta. Ei jaksaisi odottaa tämän kesän keikkaa mutta onneksi tässä on koko ihana kesä ennen sitä. Kiitos.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia