Tänään on 05 Syys 2010, 17:23

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Näin minä vihellän matkallani -kokoelma
ViestiLähetetty: 06 Syys 2009, 23:36 
Poissa

"Näin minä vihellän matkallani - Scandinavian Music Groupiin ensimmäinen kokoelmalevy - julkaistaan vielä tämän vuoden puolelle. Se tulee sisältämään parhaat palat viideltä studioalbumilta, ja kaksi uudelleen äänitettyä kappaletta: Vuoden 2009 käsittelyn saavat 100 km Ouluun ja Minne katosi päivät. Levyn ostaja pääsee toivon mukaan myös lataamaan internetin kautta harvinaisempaa tuotantoa, mutta siitä varmempi lupaus joskus myöhemmin!"

No, saisikohan Letitä tukkani/Nää aamut jotain kautta ja jossain muodossa että ei tarvitsisi spotifystä vain kuunnella (ja toinen puuttuu sieltäkin) :D Innollahan tätä pakettia odotellaan!!!

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Näin minä vihellän matkallani -kokoelma
ViestiLähetetty: 18 Syys 2009, 20:15 
Poissa

CD1
1. Näin minä vihellän matkallani
2. Hölmö rakkaus
3. Rakas Maria
4. Lopulta olemme kuitenkin yksin
5. 100 km Ouluun (2009 versio)
6. Vieläkö soitan banjoa?
7. Talvipuutarhaan
8. Huutelen pimeään
9. Joisin viskin ja nousisin
10. Minne katosi päivät (2009 versio)
11. Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana
12. Tahdon uudet silmät
13. Katu päättyy aurinkoon
14. Casablanca
15. Valmis
16. Onnellinen nainen
17. Ilman sinua olen lyijyä

CD2
1. Letitä tukkani
2. Kaikki nuoret tyypit
3. Levoton tuhkimo
4. Ambulanssi tuli ja kaikki itki

Eli Nää aamut ja Mitä hyödyttää biisit jää edelleen suurelta yleisöltä kuulematta..

Profiili  

ViestiLähetetty: 08 Loka 2009, 09:23 
Poissa
Käyttäjän avatar

mmmk kirjoitti:
Eli Nää aamut ja Mitä hyödyttää biisit jää edelleen suurelta yleisöltä kuulematta..

Tämä on kyllä harmi, pidän nimittäin itse molemmista erittäin paljon :).

Btw, pidän uusi versio MKP:stä on hieno, jotenkin tosi letkeä. 100/km Ouluun taas keikalla tuntui aika hengästyttävän nopealta, mutta levyllä sekin kuulostaa mainiolta.

kuihtunut.net
LJ
(friends only)

Profiili  

ViestiLähetetty: 09 Loka 2009, 11:51 
Poissa

Onkos tuossa niitä netistä ladattavia lisäherkkuja mistä oli mainintaa uutisissa, että niitä ehkä saattaa tulla?

Profiili  

ViestiLähetetty: 10 Loka 2009, 13:03 
Poissa

juuso: Ei ole. oli kova yritys saada sellainen kokonaisuus aikaan, jossa olisi ollut vielä livevideo Huutelen pimeään Ilosaaresta mukana, mutta se muuttui sitten mahdottomaksi taloudellisesti kuulemma. Sen sijaan laitoimme noita ekstroja tolle bonus-ep:lle.

mmkk: Nää aamut ja Mitä hyödyttää oli mukana vielä ton bonus-ep:n masteroinnissa, mutta ne jäi lopulta pois, koska en minä enkä Terhi (jotka masteroinnissa mukana olivat) nähnyt mitään syytä julkaista niitä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 13 Loka 2009, 13:25 
Poissa
Käyttäjän avatar

Ainoa syy miksi ostin tuon kokoelman oli tuo bonus ep. Neljän "uuden" kappaleen takia ostos oli juuri ja juuri hyväksyttävä. 6 biisiä olisi ollut vielä parempi juttu! Ei mitään syytä? Kyllä niiden julkaisuun olisi ollut mielestäni syytä näin henkilön näkökulmasta jolla on jo kaikki muu!

Sitten vielä että miksi kahden ensimmäisen albumin edustus jäi niin slimmiksi? Jos kerran teema oli että 17 kauneinta niin kyllä sieltä olisi jotain löytynyt kuten esim. Tiistai ja Ei mun oo hyvä olla yksin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 15 Loka 2009, 09:31 
Poissa
Käyttäjän avatar

Hmm, ei mitään reaktiota pieneneen provoon vaikka päiviä kuluu.

Ymmärrän kyllä jos ne 2 kappaletta olivat niin huonoja että niitä ei haluttu julkaista. Artisti itse päättää mitä julkaisee. Tämä jää nyt vain kaivelemaan että kuinka huonoja ne oikein olivat. Nyt ne täytyy vain kaivaa jostain.

Profiili  

ViestiLähetetty: 16 Loka 2009, 12:35 
Poissa

Mun puolesta mainitsemiasi 2 kappaletta saa kopioida kavereille ja tuntemattomille ämppäreinä niin paljon kuin haluaa, toivottavasti ne itse kullekin tosifanille jostain löytyy.

Kokoelmalle ne olisivat päätyneet vain ja nimenomaan kompletistia varten, mutta hirtti meillä sitten kiinni sekin lähestymistapa. Fokus tätä pakettia tehdessä oli enemmän kokonaisuuden linjakkuutta huomioonottava, siinä mikä osa tuotannosta on allekirjoitettavissa tänään ja on bändin nykytilan kanssa resonoivaa. Silti toki monia sopivia biisejä jäi pois (Ei mun oo hyvä olla yksin, Tiistai, Juokseva Mies, Nimikirjaimet, Kun kuolen olisi kaikki solahtanut tohon koonaisuuteen myös)

Profiili  

ViestiLähetetty: 21 Loka 2009, 15:30 
Poissa

Terhi ei lie laulanut biisiä Levoton tuhkimo?

Jos on, niin kovin on erikoisen kuuloinen hänen äänensä kyseisessä kappaleessa.

Profiili  

ViestiLähetetty: 24 Loka 2009, 12:46 
Poissa

kyllä se sama Terhi lie sen Tuhkimonkin laulanut! Onko se ääni/laulutapa sitten niin dramaattisen erilainen siinä?

Profiili  

ViestiLähetetty: 24 Loka 2009, 14:08 
Poissa

No on, sekä ääni, että laulutapa! Mä olisin voinut melkein vannoa, että kyseessä on Joku Muu ja tietysti epäillyt Pauliinaa :D

Lisään nyt hieman kuunneltuani tuota varsinaista levyä ensimmäistä kertaa, että myös kappaleessa 100km Ouluun esiintyy tämä sama outoääninen nainen. Uusi tyyli ehkäpä siis, pidän kyllä enemmän siitä vanhasta.

Profiili  

ViestiLähetetty: 18 Touko 2010, 19:02 
Poissa

Huomasin täs just, että kansilehdessä missä on albumeittain biisit pistetty niin Missä olet Lailan kohdalta puuttuu Joisin viskin ja nousisin ja HRYS-levyn kohdalta Valmis. Ja mietin myös takakannen biisilistasta, että miksi 100 km ouluun kohdalla lukee 2009 versio, mutta minne katosi päivät-biisissä taas ei vaikka molemmat on uusia versioita.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia